6slider

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met de Klantenservice?

Kom dan naar de contactpagina  . Het heeft alle details! 


Bestelling volgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat je je schilderij bij ons besteld hebt, ontvang je een mail waarin wij de bestelling bevestigen. Over het algemeen ontvang je het schilderij na 2-3 werkdagen. 

Wanneer ontvang ik een trackingnummer voor de verzending?

De trackinggegevens worden naar u gemaild zodra uw bestelling is verzonden. De meeste bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden.


 

Problemen met uw bestelling

Wat moet ik doen als het kunstwerk dat ik heb ontvangen beschadigd is of niet in perfecte staat verkeert?

Als je kunstwerk niet in perfecte staat aankomt, stuur ons dan een e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met foto's van het item EN foto's van de doos waarin het is aangekomen, en we sturen je graag een vervangend exemplaar, zonder extra kosten.  

Wat moet ik doen als ik de afbeelding of het formaat dat ik heb besteld niet heb ontvangen?

Als je de verkeerde afbeelding of een onjuist formaat ontvangt, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., met foto's van het kunstwerk dat je hebt ontvangen EN de UPC-streepjescode (meestal te vinden op de achterkant van de afdruk). We zullen een vervangende bestelling verwerken zodra we hiervan op de hoogte zijn.


Retourneren en ruilen

Wat is uw retourbeleid?

Schilderijen Design biedt een 100% liefdesgarantie!

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Onze recht op retour-service komt erop neer dat wij je de mogelijkheid willen bieden zonder risico  een kunstwerk te kopen. Aan de andere kant willen wij voor onszelf ook voorkomen dat wij met meerdere niet-gangbare en/of dure retouren komen te zitten.

Eerst even kijken
Gezien de hoge kosten stellen wij het daarom op prijs dat het recht op retour van onze kunstwerken niet wordt gebruikt om “even te kijken” hoe het artikel eruit ziet of boven de bank hangt.

Wil je meerdere of grote/dure kunstwerken bestellen? 

Dan ben je altijd welkom om eerst even een kijkje te komen nemen. Je kunt ook eerst één kunstwerk kopen om vervolgens te kijken of je er meerdere wilt bestellen.

Heb je een vraag over het recht op retour op onze eigen collectie kunstwerken? Neem dan contact met ons op!

Contactgegevens

Zenon & iryna art
Oostzijde 302
1508ET
Zaandam Nederland
T (075) 750-6710
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat zijn uw annuleringsvoorwaarden?

U kunt op elk moment verzoeken om uw bestelling te annuleren voordat uw bestelling is verzonden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug voor mijn retour?

Uw terugbetaling wordt verwerkt zodra uw retour is ontvangen.

Mijn bestelling is beschadigd tijdens het transport!

Geen zorgen. Zie onze sectie voor instructies over het afhandelen van problemen met verzending en bestellingen.


Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van een schilderij?

Nadat je je schilderij bij ons besteld hebt, ontvang je een mail waarin wij de bestelling bevestigen. Over het algemeen ontvang je het schilderij na 2-3 werkdagen. Als je een spoedbestelling hebt, vragen wij je om ons te bellen of te mailen.

Worden jullie schilderijen compleet geleverd?

Ja, onze kunstwerken zijn compleet en klaar om op te hangen. Je krijgt een gratis ophangsysteem, waarmee je het schilderij aan één ophangpunt ophangt.

Hoe wordt het schilderij verstuurd?

Het canvas wordt stevig verpakt in bubbelfolie en karton. Het pakket wordt door een koerier bij ons opgehaald en direct naar jouw huis of kantoor gebracht. We sturen je een mail met afleverinformatie en een Track & Trace code zodra we jouw bestelling gaan inpakken.

Verzenden jullie ook naar België en Duitsland?

Zeker! Wij versturen onze pakketten naar België, Duitsland en EU-landen.

Kan ik het pakket ook ophalen bij jullie Atelier in Zaandam?

Dan kan op afspraak na contact met ons te hebben opgenomen.


Orderverwerking en betaling

Kan ik telefonisch of per e-mail bestellen?

Om veiligheidsredenen nemen wij geen bestellingen per telefoon of e-mail aan. Als je problemen hebt met het plaatsen van een bestelling op onze website, neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we kunnen je helpen het probleem op te lossen.

Kan ik het product in de winkelwagen laten en later terugkomen?

JEP! Neem de tijd en wij zorgen ervoor dat het in de winkelwagen blijft. Je kunt het stuk ook toevoegen aan je "Favorieten"!

Kan ik mijn bestelling splitsen en verschillende onderdelen naar verschillende adressen sturen?

Sorry, slechts één verzendadres per bestelling.

Kan ik het kunstwerk in een aangepast formaat bestellen?

Helaas bieden we geen aangepaste formaten aan voor onze producten.

Ik bestel voor mijn bedrijf. Kan ik een factuur krijgen?

Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor “levering op factuur.” We sturen de factuur naar je toe en nemen vervolgens je bestelling in productie.


Betaalmethodes

Klarna (De aankoop betaal je tot en met 30 dagen later)

 

Klarna (De aankoop betaal je tot en met 30 dagen later)

1.Shop vandaag nog en geniet gelijk van je nieuwe aanwinst. Ben je direct tevreden, dan betaal je in de app. Niet direct tevreden? Probeer het wat langer. De aankoop betaal je tot en met 30 dagen later. Geen rente. Geen extra kosten. Wel smoooth.

2.De betaaltermijn van 30 dagen start zodra de aankoop verzonden wordt. Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop uit te proberen. Je betaalt dus alleen voor wat je houdt.

iDEAL 

iDEAL is de nieuwe standaard voor betalingen via internet in Nederland. Het systeem is ontwikkeld door de gezamenlijke banken. iDEAL sluit daarmee aan op de vertrouwde systemen van Internet Bankieren en is een eenvoudige, snelle en veilige manier van online bestellen.
1. Je kiest bij het bestellen op Schilderijendesign.nl voor iDEAL als betaalmethode.
2. Je kiest de bank waarbij u een betaalrekening heeft.
3. Je bevestigt de betaling via de beveiligingsmethode van Internet Bankieren
4. De betaling wordt direct verwerkt.

PayPal (voor alle klanten) ook Mastercard, Visa, American Express, Maestro

 mc vrt pos

Je kunt de bestelling tevens met PayPal betalen. Je hebt hier de mogelijkheid om te betalen via je PayPal account of met jouw Credit Card via PayPal. Als je deze betaalmethode kiest wordt je na afloop van de bestelling automatisch doorgestuurd naar de beveiligde PayPal website. Daar kun je kiezen van welke optie je gebruik wenst te maken (PayPal account of Credit Card).

Bancontact Mister Cash

BC logo HRZNTL RGB

Speciaal voor onze Belgische klanten bieden we ook Bancontact Mister Cash aan als betaalmethode. Ook betaling met de Bancontact Mobiel app is mogelijk. Net zo veilig als iDEAL in Nederland en betalen met Bancontact Mister Cash is bij Kunstvoorjou.nl altijd gratis!

Worden er ook kosten in rekening gebracht voor het betalen?

Bij al onze betaalmethodes worden geen transactiekosten in rekening gebracht.

Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW?

Wij houden het graag duidelijk, dus de prijzen die je op de website ziet zijn allemaal inclusief BTW!